KOORDINACE


Další naší nabídkou je koordinace Vaší události.
Rádi Vám pomůžeme s naplánováním svatby, ale i narozeninové oslavy Vašeho dítěte.
 
Při koordinaci svatby Vám nabízíme buď kompletní přípravu Vašeho velkého dne i s výzdobou a koordinací Vašeho velkého dne nebo služby zvlášť dle Vašich požadavků.
Vše se snažíme přizpůsobit Vaší spokojenosti.
 
Máme nasmlouvané dodavatele, kteří Vám rádi poskytnou lepší ceny za jejich služby a tak při využití naší práce můžete na svatbě i něco ušetřit :)
 
Ať Váš den D si pamatujete celý život a je to jeden z nejkrásnějších dní ve Vašem životě.

 

 ,,Za vysněnou svatbou je spousta práce, času, ale i nervů, které si v přívalu štěstí z nádherného prstýnku od Vašeho milého, neumíte ani představit. Aby jste si přípravy a svůj velký den, co nejvíce užili, tak od toho jsme tu my. Snažíme se Vás provést celou svatební přípravou s co nejhladším průběhem a vzít si na starost, co nejvíce práce. Někdo má představu, jaký by jeho velký den měl být a podle toho se ho snažíme zařídit. Jiní si rádi nechají poradit a nechají vše na nás. Přizpůsobíme se komukoli a budeme se snažit, co nejvíce vyhovět. Vždy se však musí vzít v potaz svatba jako celek a někdy je potřeba malý krůček ustoupit, aby se mohl udělat krok velký :) Jsme tu pro Vás od plánování, přes výzdobu, koordinaci až po samotnou organizaci.,,

S čím vším Vám pomůžeme:

  • - svatební dort
  • - foto a video
  • - líčení a účes
  • - květiny                            
  • - hudba
  • - jídlo a pití
  • - svatební šaty a oblek
  • - místo obřadu a hostiny
  • - doprava
  • - tiskoviny
  • - fotokoutek
  • - ohňostroj
  • - dárky pro hosty
  • - doklady

 

Rádi Vám poradíme, kde se dají peníze ušetřit a kde je lepší nešetřit.
Naše motto je:
,,Neplaťte zbytečně víc než je potřeba,,

CENÍK

Koordinace obřadu
(emailová komunikace, 1hod.schůzka na místě obřadu, matrika, přivítání hostů, průběh obřadu, zakončení a focení po obřadu, cca 2hod. ) + CESTOVNÉ 7Kč/km
3 000 Kč
Koordinace svatebního dne
(emailová komunikace, 1hod. schůzka na místě obřadu, pomoc s harmonogramem, přivítání hostů, organizace cateringu a ostatních služeb,organizace obřadu, organizace svatebních tradic dle domluvy, v ceně 6 hodin koordinace ve svatební den) + CESTOVNÉ 7Kč/km
7 200 Kč
Příprava SVATBY
(emailová komunikace, 1-2 osobní schůzky, komunikace s dodavateli, matrikou, sestavení harmonogramu – kompletní příprava )
18 000 Kč
Svatba ALL IN
( emailová komunikace, 1-2 osobní schůzky,1x schůzka na místě obřadu, komunikace s dodavateli,matrikou, sestavení harmonogramu – koordinace svatebního dne a svatebního obřadu) + CESTOVNÉ 7Kč/km
24 000 Kč
Výzdoba hostiny 50 Kč / svatebčan
150 Kč za každý další stůl
150 Kč – 300 Kč za výzdobu stropu
další výzdoba dle domluvy
Výzdoba svatebního místa
+ CESTOVNÉ 12Kč/km
290 Kč/hod
 
Cena závisí na počtu lidí, detailů, času , náročnosti …. a dalších faktorů.
Zde máte pro představu ceny za běžnou svatbu do 50 lidí.
 
Pokud budete mít jakékoliv přání, tak se neváhejte zeptat.
 
A jak to bude pokud si nás vyberete na svůj velký den?
Osobně se setkáme, sepíšeme smlouvu, kde budou uvedeny veškeré Vaše požadavky, naše podmínky a cena,kterou si odsouhlasíme.
Po zaplacení 30% zálohy začínáme ihned pracovat.
 
            :) Těšíme se na další úžasnou svatbu :)