KOORDINACE
Další naší nabídkou je koordinace Vaší události.
Rádi Vám pomůžeme s naplánováním svatby, ale i narozeninové oslavy Vašeho dítěte.
Při koordinaci svatby Vám nabízíme buď kompletní přípravu Vašeho velkého dne i s výzdobou a koordinací Vašeho velkého dne nebo služby zvlášť dle Vašich požadavků.
Vše se snažíme přizpůsobit Vaší spokojenosti.
Máme nasmlouvané dodavatele, kteří Vám rádi poskytnou lepší ceny za jejich služby a tak při využití naší práce můžete na svatbě i něco ušetřit :)
Ať Váš den D si pamatujete celý život a je to jeden z nejkrásnějších dní ve Vašem životě.
,,Za vysněnou svatbou je spousta práce, času, ale i nervů, které si v přívalu štěstí z nádherného prstýnku od Vašeho milého, neumíte ani představit. Aby jste si přípravy a svůj velký den, co nejvíce užili, tak od toho jsme tu my. Snažíme se Vás provést celou svatební přípravou s co nejhladším průběhem a vzít si na starost, co nejvíce práce. Někdo má představu, jaký by jeho velký den měl být a podle toho se ho snažíme zařídit. Jiní si rádi nechají poradit a nechají vše na nás. Přizpůsobíme se komukoli a budeme se snažit, co nejvíce vyhovět. Vždy se však musí vzít v potaz svatba jako celek a někdy je potřeba malý krůček ustoupit, aby se mohl udělat krok velký :) Jsme tu pro Vás od plánování, přes výzdobu, koordinaci až po samotnou organizaci.,, | ||
|
Rádi Vám poradíme, kde se dají peníze ušetřit a kde je lepší nešetřit.
Naše motto je:
,,Neplaťte zbytečně víc než je potřeba,,
CENÍK
Koordinace obřadu (emailová komunikace, 1hod.schůzka na místě obřadu, matrika, přivítání hostů, průběh obřadu, zakončení a focení po obřadu, cca 2hod. ) + CESTOVNÉ 7Kč/km |
3 000 Kč |
Koordinace svatebního dne (emailová komunikace, 1hod. schůzka na místě obřadu, pomoc s harmonogramem, přivítání hostů, organizace cateringu a ostatních služeb,organizace obřadu, organizace svatebních tradic dle domluvy, v ceně 6 hodin koordinace ve svatební den) + CESTOVNÉ 7Kč/km |
7 200 Kč |
Příprava SVATBY (emailová komunikace, 1-2 osobní schůzky, komunikace s dodavateli, matrikou, sestavení harmonogramu – kompletní příprava ) |
18 000 Kč |
Svatba ALL IN ( emailová komunikace, 1-2 osobní schůzky,1x schůzka na místě obřadu, komunikace s dodavateli,matrikou, sestavení harmonogramu – koordinace svatebního dne a svatebního obřadu) + CESTOVNÉ 7Kč/km |
24 000 Kč |
Výzdoba hostiny | 50 Kč / svatebčan 150 Kč za každý další stůl 150 Kč – 300 Kč za výzdobu stropu další výzdoba dle domluvy |
Výzdoba svatebního místa + CESTOVNÉ 12Kč/km |
290 Kč/hod |
Cena závisí na počtu lidí, detailů, času , náročnosti …. a dalších faktorů.
Zde máte pro představu ceny za běžnou svatbu do 50 lidí.
Pokud budete mít jakékoliv přání, tak se neváhejte zeptat.
A jak to bude pokud si nás vyberete na svůj velký den?
Osobně se setkáme, sepíšeme smlouvu, kde budou uvedeny veškeré Vaše požadavky, naše podmínky a cena,kterou si odsouhlasíme.
Po zaplacení 30% zálohy začínáme ihned pracovat.
:) Těšíme se na další úžasnou svatbu :)